Allt om bröllops omslagsbrud

Hej på er vänner nu vill jag be er om en tjänst.
Jag tävlar typ aldrig i någonting men kunde såklart inte motstå att ställa mig framför kameran i allt om bröllops monter på bröllopsmässan i Göteborg. Så nu vore jag evigt tacksam om ni ville lägga en röst på mig så jag får chansen att hamna på Allt om bröllops omslag. Hur häftigt vore inte det?
 
Allt ni behöver göra är att klicka på bilden här och skriva in er mejladress och trycka på rösta för att lägga en röst på mig ♥
Man får rösta en gång per IP-adress så testa med både datorn, mobilen och jobbdatorn unt så vider höhöhö.
 
Visst vill du väl se det här stela leendet på en tidningshylla nära dig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0