Börja blogga igen kanske?

Nämen hallå där (men vem tror jag att jag är? Filip & Fredrik?)
Det var ju inte i går direkt som jag skrev något här utan snarare ett år sedan snart. Typ. Ungefär.
Så pass lång tid har i alla fall gått att jag har glömt bort hur man gör. Jo men på riktigt. Kommer inte ens ihåg i vilken storlek jag brukade ladda upp bilder eller ens hur en stavar till brunsås. 
Har inget bra svar på varför jag helt plötsligt bara slutade blogga men det var väl en kombination av många saker varav kraschen av min dator ändå måste anses vara huvudanledningen höhö.
Nu är jag i alla fall vansinnigt sugen på att komma igång igen...med brunsåsen alltså, och bloggen också åff kårs.
Vi får se hur det går då jag har övergått från pc till mac samt fått ge mig i lag med ett bildredigeringsprogram som jag inte är helt hemma i än (men jag lär väl bli för man är väl ingen tant ändå...eller) mvh trettiotvååriår. Förhoppningsvis dröjer det inte ett år till nästa inlägg.
 
Hoppas att det i alla fall är någon mer än jag som är taggad på detta ♥
 
Vad har hänt sedan sist då? En jävla massa såklart. Utbygge, altanbygge, legobygge, bröllop och nu det allra senaste hemkomna från en fantastisk bröllopsresa. 
Så vi börjar väl i fel ordning med ett smakprov av bilder från den, kryssning i västra karibien. Det var INTE dumt.
 
Längtar inte alls tillbaka tihi.
Vi åkte med norweigan Getaway (båten i bakgrungen)
Den var megastor med 16 våningar, vattenrutchkanor, bio, spa, klättervägg mm.
Tjusig även invändigt.
Vi har fått uppleva så många fantastiska platser. Får ni möjlighet någon gång i livet kan jag verkligen rekomendera er att kryssa. Det är inte bara pensionärer! Här är vi på en ö som hör till Honduras.
Costa maya Mexico.
På en ö åkte vi zipline och det var fett som ungdomarna skulle uttryckt det.
Här lämnar vi hamnen i Miami och hade fantastisk utsikt över miami beach.
 
Mer bilder lär ju dyka upp så småningom. Undrar ni något om resan så är det bara att fråga!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: August

Åh!!! Ser underbart ut!😍😍😍

2017-02-08 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0