Bröllopsresan i mobilbilder

Här kommer då lite mobilbilder från resan av blandad kvalisort. Känns som att en del bilder nästan blev suddiga. Note to self; putsa linsen någon gång emellanåt...
 
Vi börjar väl med en ytterst gråmulen bild från flygplatsen i frankfurt där vi mellanlandade. Här är vårat plan som ska ta oss till miami. För övrigt var flygplatsen i frankfurt så jähääävla stor. Tog typ 40 minuter att ta sig från våran gate till nästa och då knallade vi ändå fram på sådana där rullband. Tur att vi hade gott om tid.
Det var fri servering på dryck på flygresan så efter tre glas vin somnade jag gott en stund höhö (det gjorde inte Håkan)
Riktigt mysigt att vara tillbaka i miami igen efter så många år. Känns verkligen som att gå runt i dexter när man är där.
Vi sov första natten i miami och frukost åt vi på Denny's. Varför kan inte den kedjan komma till Sverige?! Bara det faktumet att man får ett helt fat med mjölkförpackningar till kaffet jublar ju jag för som har nästan hälften hälften höhö.
Vi åt pannkakor, bacon, korv mm och ser ni Håkans pannkakor. Sticky bun pancakes kallades dom så dom var alltså övervräkta med kanelfyllning och någon klenig florsockerhistoria. Maj gaaaaahd det var så gott (och det var mina blåbärspannkakor också)
Vi tog en promenad på stranden och sprang rätt in i en photoshoot för bröllopsklänningar.
Här är hotellet vi bodde på.
Fram emot middagstid åkte vi ner till hamnen för att checka in på båten. Alltså kan ni ens fatta hur stor den var!
Uppe på däck.
Första frukosten.
Första dagen hängde vi på soldäck och surplade i oss pina coladas hela dagen lång. En behövde liksom inte ens lyfta på arselt och gå till baren själv utan personal gick runt och tog upp beställning. Så lyxigt. På eftermiddagen fick jag sms att jag var välkommen till cuba haha. Nog för att vi åkte nära men det räknas väl inte är jag rädd.
Försökte bemästra selfiesticken och ta en bild på mig och Håkan. Det gick så där. Fast behöll denna pga så rolig.
Här sitter vi och spanar ut över Roatan när vi lägger till i hamnen.
Drömön!
Väldigt smidigt att ha med sig en egen packåsna måste jag säga.
Vi hittade en restaurang med mycket osmickrande ljus. Tro mig jag har inte inkarvade påsar/hålor under ögonen haha.
Hittade en snygg kille.
Jodå här låg man rätt gött.
Kan inte släppa hur fantastisk den här stranden var.
Här låg vi och drack margaritas en hel dag och hade det allt annat än trökigt.
Så här såg sista frukosten ut för den som undrade (ja varje frukost bestod av våffla och grädde. såklart.)
 
Det var lite mobilbilder det men om ni inte har hunnit tröttna så blir det väl lite snyggare bilder från kameran framöver.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0