Två avslöjanden

Tjo!
Här sitter jag och känner röven domna bort i soffan. Härligt. I morgon får vi hoppas på uppehåll så jag kommer ut och får röra på fläsket lite (eller är det i morgon det börjar regna köttbullar?) För er som på riktigt börjar bli oroliga för mig över mitt plötsliga motionsintresse så är det ju så att jag numera kan titulera mig friskvårdsinspiratör på Kvänumsgården. Det går ju inte att inspirera särskillt många genom att sitta på arslet och rulla tummarna så en bra anledning till att komma igång lite helt enkelt.
Jag hade även tänkt avslöja två saker så här på kvällskvisten. Det ena är ju vart håret kom ifrån. Nä det var inget lössläppt får som råkat illa ut utan det var Heineken som tappade halva sin kroppsvikt i hår bara så där. Så nu vet ni höhö. Det andra är ju att jag har lagt upp för många posebilder här det sista och jag måste ju bara avslöja att det är så här jag ser ut i verkligheten.

Chaaaaa...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du är bara för rolig du med din inlägg,

man sitter alltid med ett flin och ibland slänger man iväg ett högt garv oxå =)

Tack ;)

2012-04-18 @ 09:33:44
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: storasyrran

Hihihi..

2012-04-18 @ 11:22:46
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0